~CEPAT KLIK LINK INI~

Wednesday, October 6, 2010

Malam Pra Graduan di Hotel Equatorial Melaka untuk Pelajar Tahun Akhir Uitm Segamat

Assalamualaikum readers semua..sihat tak hari ini..hehe..entry sebelum ini aku ada cakap pasal kesibukan aku yang mengalahkan perdana menteri kan. aku terpaksa hadiri bermacam dinner dan event sejak akhir-akhir ini. lepas ini ada lagi beberapa event yang menunggu aku. biasalah orang VIP semuanya nak jemput..hoho

sekarang aku nak cerita pasal Dinner Pre-Graduation Night yang aku hadiri baru-baru ini di Hotel Equatorial Melaka. dinner ini di khaskan untuk pelajar-pelajar tahun akhir Uitm Segamat. seronoklah jugak. macam-macam makanan dia hidangkan sampai aku nak termuntah pun ado.

makan malam ini di adakan di Melaka sebabnya Segamat dekat dengan Melaka..hehe..sebab apa dia tak buat dekat Segamat? sebabnya dekat Segamat tak ada hotel yang class..hoho. lagipun Uitm Segamat memang dah biasa buat makan malam dekan Hotel Equatorial Melaka ini.

aku ingatkan bila batch kitaorang dah tak ada event ini sebabnya last semester diorang tak anjurkan. tapi baru-baru ini kitaorang dah dapat pengarah baru, so event ini di adakan semula..yahoooo...oklah, tema untuk makan malam itu ialah '1 Malaysia'. so ramailah student yang pakai baju ala-ala Hindustan, Melayu, Cina, Jawa dan ada jugak yang macam barat sedikit..atoyai.

baiklah korang semua layan jelah beberapa gambar yang agak-agak cun ini ye..hehe





ok..itu sahaja picture yang aku boleh tunjukkan..yang lain personal okay..hoho..cuba teka aku yang mana satu..sudah semestinya yang tak cun tu..hoho

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA