~CEPAT KLIK LINK INI~

Friday, October 22, 2010

fafafo 1st giveaway



assalamualaikumm..
malam ini aku nak masuk giveaway dari fafafo
sebenarnya aku baru first time pergi blog beliau.
tengah blogwalking katakan.

then aku terjumpa giveaway yang di anjurkan.
perkara pertama yang aku tengok adalah tarikhnya.
samada dah tutup ke belum.
kalau dah tutup melepas lah aku nak dapat barangan dari mereka. hehe
itupun kalau aku menanglah

bila aku tengok tarikh tutupnya lama lagi,
aku pun apa lagi, terus je baca syarat-syaratnya,
then, tibalah masa untuk aku letakkan jari aku
yang comel lagi mulus ini ke keyboard hasilkan entry..hehe

kalau korang semua belum join lagi giveaway ini,
cepat-cepatlah join sebelum terlambat.
tarikh tutup adalah pada 5 november 2010
Link
kalau nak tahu apa syarat-syaratnya,
silalah berkunjung ke blog fafafo.
hadiah yang ditawarkan pun best tau..rugi kalau tak masuk.
aku memang geram kalau tengok benda-benda yang comel ini..hehe

blog fafafo juga berkolaborasi dengan blog siblingssix craft.
kedua-dua blog ini comel and menghasilkan handmade yang sangat kreatif.
aku memang geram tengok benda-benda yang comel lagi cute ni.

so, wish me luck ea kawan-kawan..tq!!


0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA