~CEPAT KLIK LINK INI~

Thursday, October 28, 2010

joegrimjoe finalist contest DiGi iPhone 4

assalamualaikum..aku tak tahulah sama ada news ni aku sorang dah ketinggalan atau kehadapan.hehe. tadi aku baca email-email yang aku dapat. banyak tak baca lagi, al maklumlah, dah lama tak online..hoho yeke ni??

pastu aku buka spam box aku. aku nampak subject pasal 'the winner of Digi iPhone 4'. aku kan pernah masuk contest dari DiGi ni. saja mencuba nasib walaupun aku tahu saingan sangatlah hebat dan mantap.

then aku nampak nama joegrimjoe tersenarai sebagai finalist.wah!!! mantap beb. bangga aku sebabnya hanya ada 2 orang melayu sahaja yang tersenarai dan selebihnya adalah chinese.

aku berasa berbangga walaupun aku tak tersenarai hoho..result contest ini aku di umumkan di satu majlis yang dianjurkan nuffnang nanti..siapalah yang bertuah dapat iPhone 4 tu ek..takpelah lagipun aku dah pernah pegang dah handphone tu. tak heranlah. bagi can kat orang lain pulak lah..huwawawawa!!!!!!

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA