~CEPAT KLIK LINK INI~

Friday, November 25, 2011

fenomena polka dot datang kembali !!

assalamualaikum...

alhamdulillah, perut sudah kenyang, hati sudah tenang, tangan pulak dah tak sabar-sabar nak menaip. hehe..hari ni aku makan banyak jugak lauk. pergi kat kedai pakcik itu, semuanya lauk sotong sedunia. tapi di sebabkan kedai-kedai lain tak letak lauk lagi, so rembat jelah lauk sotong tu..bukan jadi sutun pun kan..hehe..agaknya pakcik tu baru lepas candat sotong kot, tu yang semuanya lauk sotong. .nasib baiklah murah..jimat duit arini. 

okay hari ini aku nak cerita pasal BULAT. apa kena mengena aku dengan bulat? adakah aku sudah menjadi bulat? dats mean aku dah gemuk ker? ohhh nooo..bukan bulat itu yang kita cari sekarang iyer..tettt..bulat yang aku maksudkan ialah polkadot. apa pulak kena mengena bulat dengan polkadot ni kan..eh bukan polkadot tu berbentuk bulat ker?

sekarang ini sudah ada satu fenomena baru. bukan fenomena tsumawi, bukan fenomena shahir lagi ea..itu semua sudah di telan zaman. sekarang ini dunia tengah melanda fenomena polkadot!! oh nooo..dats dangerous..bukan chicken pox yang aku maksudkan tapi corak polkadott!!

Polka Dot Red Green

cuba korang renung-renungkan dalam satu hari berapa kali korang nampak corak polkadot lagi-lagi bila dekat universiti? fyi, semua pelajar sekarang sudah gilerrr.!!.giler dengan corak polkadot..semua orang terutama ladieslah kan, sibuk nak pakai baju bintik-bintik..agaknyer skang ni tengah musim bintik kot kan..agak-agak korang pun mengalami demam bintik ni x??


aku pon ada lah jugak beberapa helai baju kurung polkadot ni. bukan apa, walaupun nampak simple tapi comell..kalau kat uitm ni, aku pergi sana jumpa orang pakai baju polkadot, pergi sini nampak orang guna payung bintik-bintik, pergi nun nampak orang pakai tudung bulat-bulat..arghhh membulat mata aku tengok..kadang-kadang baru jer aku tengok orang tu pakai baju warna tu corak bintik-bintik..bila pergi the other side jumpa jugak corang and warna yang sama, but with different people...huwawa..kembar kah? atauu baju tersama..opsss..




kalau ikutkan corak polkadot ni dah lama ada sejak zaman mak-mak kita lagi kan..cuma sekarang ni dia dah coming back with new version. nampaknya corak-corak zaman dahulu kala sudah menyerang industri 
fashion.!! lepas ni kita tengok fenomena corak apa pula ea..just waitt!




so comelllll !!!

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA