~CEPAT KLIK LINK INI~

Thursday, November 17, 2011

keputusan perlawanan antara Malaysia dan Indonesia-malaysia menang 1-0

assalamualaikum..

sekarang ini sedang berlansungnya perlawanan bola antara Harimau Malaya dan Garuda..agak-agak siapalah yang menag ea. kalau tanya aku sah-sah aku sokong Malaysia aka Harimau Malaya ni daripada Si Garuda tu. buat semak jer..huhu

dengan adanya perlawanan antara Malaysia dengan Indonesia ni, sudah pastinya hubungan akan semakin intim dan mesra antara pihak majikan dan bibik-bibik. sudah pastinya mereka akan duduk bersama di depan tv menyokong pasukan pilihan masaing-masing.

jangan sampai bila Indonesia kalah, dilemparnya pinggan mangkuk kat dapur tu. kita dah bagi dia tumpang kat sini, dia nak buat hal pulak ea. lagi satu, kalaulah Malaysia kalah, janganlah pulak pergi dera bibik kita tu. tak pasal-pasal sebab bola kita kena masuk lokap. haha..

jadi kepada pasukan pilihan mereka yang tewas, janganlah terlalu emosi sangat ea. biasalah adat pertandingan. ada kalah ada menang. dan janganlah orang-orang Indon kat Malaysia ini nak buat hal kalau Indon kalah. awak tu dah lah menumpang jer. lepas tu nak buat hal pulak kat sini. kang aku halau balik negara korang sehelai sepinggang baru tau..huhu

jadi kepada pasukan Malaysia..teruskan usaha anda. sekarang Malaysia sudah mendahului 1-0..jangan terlalu selesa sangat ea..macam-macam boleh berlaku dalam waktu genting macma ni. huhu..chaiyok chaiyok Malaysia..aummmm..!

*nampaknya Malaysia sudah menang ke atas Indonesia dengan gol 1-0..tahniah malaysia..! i love youuu! :)

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA