~CEPAT KLIK LINK INI~

Sunday, November 13, 2011

gambar lan a to z dan hattan berkahwin

assalamualaikum.. :)

alhamdulillah lagi satu entry telah berjaya aku hasilkan pada hari ini. walaupun tak berapa best sangat tapi korang layan je okay. hahha..kalau tak layan tak nak kawan..kali ini aku nak cerita bab perkahwinan. wahhh tak sabar-sabar nak kahwin dah ke cik sheila oii? hheheh..

tipulah kalau aku cakap tak sabar kan. semua kawan aku dah kawin dah beranak pinak pon. tapi aku? tunggu jelah dulu..pakwe pun tak ada lagi..hahaha..sekarang ini pon ramai orang sudah menemui jodoh mereka. contonya artis di Malaysia ini. ada yang duda, janda, ibu tunggal, anak dara, anak teruna, bapa tunggal, semuanya dah temui jodoh mereka pada tahun ini.. alhamdulillah..

contoh pertama, Lan A to Z, sudah pun berkahwin dengan gadis yang bernama Ain. setelah menjadi duda beberapa tahun akhirnya Lan tidak keseorangan lagi. huhu..macam-macam yang telah berlaku pada Lan. ini kerana bekas isteri nya , Marcella telah membawa lari anak mereka ke luar negara pada beberapa tahun lepas, di tinggal kan begitu sahaja tanpa khabar berita. moga perkahwinan kali ini akan berkekalan hingga akhir hayat..




gambar bekas isteri dan anak-anak mereka

gambar kahwin lan a to z


isteri baru Lan A to Z

gambar kahwin lan a to z

contoh kedua pula adalah penyanyi lelaki popular iaitu Hot Duda..Hattan..beliau telah selamat bernikah dengan seorang gadis. namun, namanya masih menjadi rahsia..huhuhu..alhamdulillah, setelah lama menduda, akhirnya ada juga yang akan menjaga makan minum Hattan dan anak lelaki beliau selepas ini..semoga Hattan dan isteri baru akan berkekalan hingga akhir hayat..insyaallah..aminn
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA