~CEPAT KLIK LINK INI~

Thursday, April 5, 2012

hacker tolong padamkan akaun facebook gadis ini kerana rohnya meminta demikian

assalamualaikum...
industri facebook kecoh dengan satu kisah sedih dan penuh pengajaran. kisah mengenai seorang remaja perempuan yang bernama Nur Far***** yang telah meninggal dunia. di khabarkan ibu arwah telah bermimpi arwah merayu agar facebooknya di padamkan ekoran terlalu banyak gambar mendedahkan aurat. wallahualam..

seperti yang semua tahu, sekiranya kita sudah meninggal dunia dan gambar kita tidak menutup aurat masih terpapar di akaun facebook kita, sampai bila-bila pon roh kita tidak akan tenang di alam sana dan akan selalu terseksa. oleh itu sebagai pengajaran, tutuplah aurat anda wahai wanita, kerana kita tidak tahu bila kita akan ditarik nyawa. dan janganlah dedahkan gambar anda tanpa menutup aurat.

credit to: ohmedia.my

sekarang ini pon, kawan-kawan arwah sedang berusaha untuk menjejaki hacker yang sanggup tolong untuk mendapatkan password dan id arwah supaya akaun facebooknya dapat di padamkan. sama-samalah kita menolong arwah walaupun kita tidak mengenalinya. biarlah urusan dia menjadi urusan antara Allah SWT. kita yang masih hidup, belajarlah dari pengajaran dan kesilapan orang lain. wasalam

Jika berlaku kematian pada ahli keluarga atau sahabat anda, tak perlu susah payah cari hacker. Hubungi Facebook dan berikan bukti kematian kemudian mereka akan tolong padamkan. Ini link nya, https://www.facebook.com/help/contact_us.php?id=305593649477238

 

1 insan terpilih:

Unknown said...

pernah baca cerit ni dulu.. lepas baca, memang insaf terus.. takut diazab.. :( Semoga kita kekal dalam petunjuk-Nya.. amin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA