~CEPAT KLIK LINK INI~

Sunday, April 8, 2012

komen dan keputusan ABPBH 2011

assalamualaikum..


malam ini satu anugerah akan berlangsung di Arena of Genting Highlands. hurmm tak ad atempat lain ke nak pergi. asyik-asyik dekat situ. konon nak bajet sejuk lah kan..alahaii..okaylah, malam ini Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2011 akan berlangsung..

siapa pula yang akan menjadi bintang popular.? adakah Shaheizy Sam atau abang Aaron Aziz kite? sama-samalah kita tengok malam ni ea..sheila nak tengok tak boleh sebab dekat rumah tak ada tv. hehe..biasalah rumah sewa je kan. nk tahu keputusannya kenalah tengok kat online. nak tengok fesyen artis melaram pon melepas lah jawabnya. agak-agak tahun ni ada tak fesyen artis yang akan jadi kontroversi lagi? alahaii..