~CEPAT KLIK LINK INI~

Wednesday, April 25, 2012

sri wani choo abdullah, lelaki atau perempuan?

 

baru-baru ini heboh kisah seorang insan yang bernama Sri Wani Choo Abdullah yang telah diragui jantinanya oleh bekas suaminya seorang dekan. dekan tersebut memaksa Sri Wani untuk membuat ujian DNA untuk menentukan jantinanya kkerana dikatakan telah tersilap berkahwin dengan wanita tiruan.

 

Dekan USIM tersebut menjelaskan yang isteri ketiga beliau adalah seorang lelaki kerana nombor yang tertera di Mykad beliau berkahir dengan nombor ganjil yang selalunya di miliki oleh seorang lelaki. disebabkan itu, dekan tersebut telah berasa was-was dengan status jantina isterinya. 

insan yang secatik dan semanis ini sekiranya adalah seorang lelaki memanglah tersangat rugi kan. sebab kalau tengokkan wanita ini sangat cantik dan ayu sekali. mungkin sekarang terlalu banyak teknologi canggih sehingga lelaki yang pada asalnya boleh bertukar menjadi perempuan secantik ini. dan selepas ujian DNA di lakukan, akhirnya keputusan mengesahkan bahawa Sri Wani Choo Abdullah merupakan seorang perempuan. jadi kepada wanita di luar sana, pertahankanlah diri anda sekiranya anda merupakan seorang wanita sejati ! wasalam 

 

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA