~CEPAT KLIK LINK INI~

Tuesday, April 24, 2012

zarina anjoulie berperang dengan lufya kerana seiras



perang twitter antara artis Zarina Anjoulie dan Lufya semakin kencang. semua ini gara-gara ada muka mereka seiras. sekali pandang memang nampak sama kan. dua tiga kali pandang tang mana ntah yang sama tuh..huhu..lufya ini tak suka orang samakan muka dia dengan Zarina sebab taulah kan Zarina ni artis kontroversi, so Lufya ni kira terkena jugaklah tempias nya.

ada peminat ingatkan dia tu Zarina so, teraba lah pulak Lufya ini, mana dia tak marah kan. yang Zarina ni pon bengang jugak. sebab samakan dia dengan Lufya. ada yang melabel Lufya ni ketiak lecak so yang terkena tempias tu Zarina sebab muka diorang sama. haii dekat dunia ni memang ada 7 orang yang muka sama dengan kita kan. so kenalah terima seadanya. nasib jelah muka yang sama dengan kita tu perangai elok ker tidak..huhu



biasa sangat dah orang berperang di sebabkan mukanya sama. kadang-kadang bengang sebab perangai lagi sorang tu teruk so dia kena tempias. kadang-kadang ada jugak tak suka sebab mungkin salah sorang tu lagi cantik atau apa. dan mungkin jugak ada yang bengang sebab memang tak sama langsung kan. isu remeh camni boleh jadi besar jugak kalau salah sorang tu tak puas hati, terlalu ambil serius, saja nak jadikan isu ataupun memang carik masalah. huhu..jadi kepada mereka yang konon muka sama tu, terima jelah seadanya ea..jangan nak bengang-bengan atau nak marah-marah.


* kalau sheila jumpa yang muka sama, mintak sangat orang tu perangai baik, bukan buruk perangai ataupun mulut puaka..PEACE NO WAR!

1 insan terpilih:

cik najwa said...

yeahh mmg kita x sama sheila mata i hitam mata u biruuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA