~CEPAT KLIK LINK INI~

Saturday, April 14, 2012

my wish list-hard to get, but InsyaAllah one day i can grab it

assalamualaikum..

this is several wish list that i hope in one day i can grab it one! this wish list seems like tak ada kepentingan untuk sesiapa, tetapi setiap orang ada benda yang mereka idamkan, dan bagi saya, inilah barangannya. walaupun mustahil, tapi saya tetap akan berusaha mendapatkannya.

  • 1st class degree
  •  going to umrah/haj
  • camera DSLR
  • iPad3
  • polaroid camera
  • iphone4s
  • home sweet home
  • new clothes 
  • iPod
  • new laptop
  • MyVi

 i hope i can get all this things before its late. huhu..kalau tak dapat pun, harap-harap adalah barang yang sama waktu dengan nya. hehehe..walaupun susah, tapi kalau ada berkat kesabaran dan bersungguh-sungguh, pasti akan dapat. dan saya bukan seperti orang lain yang mengharapkan duit orang lain untuk dapatkannya. walaupun lambat, saya tetap akan berusaha.! saya juga bukan seperti mereka yang bila inginkan sesuatu dan menyuarakannya kepada orang lain, maka esoknya mereka akan peroleh apa yang mereka mahukan. saya bukan insan yang bertuah seperti itu, kerana dari kecil saya sudah di ajar untuk berdikari dan berusaha untuk dapatkan menggunakan duit sendiri. di sebabkan sekarang saya masih belajar, maka wish list ini saya akan pendamkan sehingga sampai waktunya. Moga Allah akan permudahkan urusan saya. Aminn

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA