~CEPAT KLIK LINK INI~

Saturday, August 28, 2010

4 keping pizza, 1 pinggan spaggeti, petik jari terus habis

hari tu aku dengan membe pergi berbuka puasa dekat luar. sebenarnya tak rancang pun nak pergi. kitaorang cuma cakap-cakap dalam kelas nak pergi makan piza sebab piza ada set berbuka puasa. tiba-tiba membe tu cakap jom, aku pun apalagi suruhlah dia pergi kol tuan kereta sewa..hehe.

nasib baiklah kitaorang samapi pizza awal, kalau tak memang tak da tempatlah. mula-mula reserve dulu tempat and order mam sebab aku nak pergi bank islam kejap. lepas dah setel hal dekat bank islam kami pun berkereta ke pizza hut..hehe

walaupun pergi 2 orang sahaja, tapi makanan nya macam 4 orang. siap tambah spaggetti tempura dengan lasagna lagi. pizza nya ada dua. memang dasyat lah kitaorang..hoho..tapi kawan aku tu tak habis makan. yang aku pulak berjaya makan 4 keping pizza dengan 1 pinggan spagetti..huhu


nyum..nyum..


muka khusyuk nak memintal spagetti


makan jangan tak makan

nampak sahaja kurus and kecik tapi kuat makan. kawan aku tu tengok ajelah aku makan sebab dia baru makan 2 keping dah tak larat..huhu..yang selebihnya tu dia bungkus..

lepas habis makan, kitaorang pergi pulak beli kfc, beli burger segamat dan 3 sikat pisang..haha..tapi semua tu bukan untuk aku okay..kawan-kawan aku yang kirim suruh belikan..hehe..kalau aku yang makan semua tu giler arr..memang esok aku tak bangun-bangun dah..huhu

ok lah, kepada sesiapa yang berpuasa, kalau berbuka tu berpada-pada lah ea..jangan tamak sangat sampaikan semua makanan nak sapu..hehe..rilek ar ea..setiap hari ada makanan..bukannya esok tak da makanan dah..agak-agak hari ini nak makan banyak lepas tu esok nak diet tak pe jugak..tapi kalau korang semua macam aku, makan banyak mana pun tak gemuk-gemuk itu lain cerita ok..

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA