~CEPAT KLIK LINK INI~

Sunday, August 22, 2010

binatang pun puasa jugak

sekarang dah masuk hari ke 12 kita berpuasa. macam mana puasa korang semua? berjalan lancar tak? korang pergi terawih tak ni? jangan ponteng-ponteng tau.hehe. agak-agak berat dah makin naik ke makin turun ni? kalau aku, rasa macam makin turun..hehe..

masa bulan puasa ini, bukan manusia sahaja yang berpuasa tau. binatang-binatang pun puasa jugak. menghormati orang lah katakan..hehe. kalau tak percaya tengok gambar bawah ni..


bila abg zoo nak campak daging ni


anak bulan tak nampak lagi la..hurm


dah hujung dahan aku panjat ni..huhu


jangan kacau saya nk berzikir ea


sampai terlelap aku..maklumlah tak sahur


syok jugak tempat ni nk membuta


sahur tadi minum susu je


tempat kesukaan nk tidur


bersantai habis..18sxxx


mana ikan ni..dia pun puasa jugak ke


aduh..tak larat nk angkat badan apatah lagi ekor..

sources: email dr acik

2 insan terpilih:

yin nordin said...

hehe..pandai la adik ni. tp comel!!

Yorke Kun said...

hahaha..abis la, gulung tikar la tokey zoo psni!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA