~CEPAT KLIK LINK INI~

Saturday, August 7, 2010

award dari cik yana


1. ucapkan terima kasih kepada orang yang sudi tag dan jangan lupa link kan sekali.

terima kasih kepada cik yana kerana sudi memberi award kepada saya. saya sangat terharu. lain kali bagilah lagi award kepada saya..ahahhaha

2. tagkan 15 blogger yang anda rasa layak untuk mendapat award ini

banyak sangatlah 15 blogger..hehe. saya bagi kepada semua blogger yang datang ke blog saya lah. kalau korang nak tambah koleksi award korang, korang ambil la award kat atas tu ea. hehe.
jangan malu-malu.

3. kena beritahu kat orang yang di tag kat chatbox mereka

sudah beritahu secara official lagi kat blog ni. hoho

4. nyatakan 7 perkara tentang diri sendiri

* sangat pemalu
* pendiam
* kuat makan, tapi tak gemuk-gemuk
* sangat rendah aka comel..haha
* masih belajar
* lahir bulan 10
* seorang perempuan..hehe

sudah setel!!

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA