~CEPAT KLIK LINK INI~

Monday, August 30, 2010

I Love Myself Contest


malam ini nak join lagi satu contest dari blog angelic shoppe 
yang diberi nama I love Myself Contest
contest akan berakhir pada 15sept 2010


aku suka gambar ini sebab aku bergambar dengan kamera pertama aku..hehe..
warna pink lagi tau..agak-agak comel tak?? hoho jangan nak perasan la cla hehe..
gambar di ambil di dalam hostel..agak bersepah..mintak maap ea..hehe

i love myself sebab badan jarang buat ragam..badan aku boleh terima apa sahaja makanan..
melantak la apa yang kau nak, sebab kau mesti tak gemuk-gemuk punya..hoho
sebab tu slim aje macam dalam picture tu..hehe

dengan itu saya mengetag suzie, syuhada, funky rock..
mintak-mintak diaorang sudi join lepas dah mengetag ni..hehe
kepada sesiapa yang belum join and nak join boleh lah ke blog angelic shoppe.


0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA