~CEPAT KLIK LINK INI~

Sunday, August 29, 2010

jom join contest shawlsphere!!! :D


hari ini aku nak join lagi satu contest yang diberi nama
contest ini dianjurkan oleh blog Shawlsphere
ia akan berakhir pada 5 september 2010..so cepat!!cepat!! cepat!!

emm, aku memang seorang insan yang suka memakai tudung bawal dan shawl..
sebabnya ia sangat senang di pakai di mana jua anda berada.
memandangkan aku ini seorang student jadi penggayaan yang betul amat important okay..hehe

kalau tudung bawal aku suka yang jenis georgette aka jojet..
dulu aku tak suka sangat tudung jojet sebab aku ingatkan susah nak dibentuk, 
tapi ada satu hari tu aku saja-saja beli kat pasar tudung jojet warna putih,
 tetiba berkenaan pulak sebab senang digayakan 
sampaikan aku dah influence akak aku untuk pakai tudung bawal jenis jojet jugak..hehe

kalau shawl pulak aku suka material yang tak terlalu licin sebab nanti susah nak bentuk.
first shawl yang aku beli warna hitam kosong yang material dia georgette jugak.
tapi lama kelamaan aku dah pandai sikit pakai shawl yang jenis bercorak-corak.
 ini semua berkat pembelajaran dari internet..hehe

lagi satu aku suka shawl yang jenis pashmina sebab corak dan warna nya sangat menyerlah..
dan first time aku pakai pashmina ramai membe-membe dah puji..hehe malu!


yang ini first tudung bawal jenis jojet yang aku beli


yang ini pulak first shawl yang aku beli


yang ini shawl bercorak pertama aku beli 
dan yang paling aku suka


itu sahajalah cerita saya hari ini..hehe..kepada readers 
yang belum join contest ini baik cepat join sebelum terlambat..hehe 
untuk sebarang pertanyaan boleh berkunjung ke blog Shawlsphere..

2 insan terpilih:

Taz Jaafar said...

thanx dear! :)
cantik pashmina tu :D

sheila said...

hehe..tq..dats why i like to wear..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA