~CEPAT KLIK LINK INI~

Saturday, August 7, 2010

spam oh spam

aku geram betullah dengan spam ni. cuba korang semua tengok dekat aku punye chat box tu. bukan main banyak lagi link dari ntah sape-sape. dulu tidak ada pun jadi macam ini. tapi sejak akhir-akhir ini asyik ada aje yang letak link pelik-pelik.

kalau nak buang chat box tu nanti, macam mana blogger lain nak tinggalkan jejak. nanti takda siapa lah yang sudi datang blog aku ni. hoho. aku pun tak tahu nak buat macam mana lagi. nak biarkan aje atau nak betulkan setting tu. tapi memandangkan aku ni buta it, so aku pun tak tahulah macam mana nak betulkan setting nya tu.

oleh itu, aku akan membiarkan sahaja spam itu. jadi, kepada sesiapa yang sudi tolong aku, tolong-tolongkanlah..hehe..adios

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA