~CEPAT KLIK LINK INI~

Wednesday, August 25, 2010

kedudukan terkini universiti di Malaysia: UiTM di tangga ke 6

sebelum ini aku ada buat entry pasal kedudukan university di dunia kan. kali ini aku nak buat entry pasal kedudukan universiti terbaik di Malaysia pulak..hehe

seperti yang kita tahu, di MALAYSIA ada banyak universiti yang bagus-bagus dan tertua seperti UM, USM, UiTM, dan banyak lagi. setiap universiti menghasilkan graduan yang berjaya dan berguna. tapi, adakah prestasi universiti itu akan mempengaruhi prestasi pelajar juga?? itu kena tanya diri masing-masing..

macam aku, aku sangat berbangga menjadi pelajar UiTM kerana seperti yang kita tahu UiTM sentiasa melahirkan graduan yang berjaya setiap tahun walaupun universiti ini khas untuk Bumiputra sahaja. oleh itu, adik-adik yang baru lepas SPM itu jomlah masuk UiTM. hehe..promote kejap..

jomlah kita tengok universiti apa yang berada di tangga pertama dalam kedudukan universiti terbaik di MAKAYSIA.



source: mr.google

nampaknya UiTM berada di tangga ke 6 berbanding UKM yang berada di tangga ke 7. saya sangat berbangga menjadi pelajar UiTM. hehe..UiTM di Hatiku!!

1 insan terpilih:

en_me said...

ghitewww.. uhuhu

salamm ramadhan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA