~CEPAT KLIK LINK INI~

Tuesday, November 9, 2010

aku sudah tamat diploma | suka dalam duka

assalamualaikum..sekarang sudah ada mood nak buat entry berkenaan diri ini. mana taknya sejak akhir-akhir ini aku asyik nak masuk contest aje. menang nye tak jugak. tapi ada jugaklah yang aku menang satu dua ketul contest tau..huhu

korang pun mesti dah bosankan sebab aku asyik update pasal contest aje. tapi peduli hapa aku, blog aku, aku punya suka lah nak update apa. ada aku kisahhh..hehe..korang tak nak baca pun tak apa, aku tak paksa pun. tapi janganlah macam tu sekali..tolong-tolonglah baca blog aku yang buruk ni..huu (muka merayu sekarang ni)..

okaylah, sekarang aku sudah berada di rumah tercinta..home sweet home babeh!! seronoknya dapat balik rumah. tapi tak seronok sebab aku sudah meninggalkan UiTm Segamat buat sekelian kalinya. akhirnya aku sudah tamat Diploma!!!! yaahhhhhhhooooo!!!

                         

tapi jangan bergembira sangat sheila ea. selagi result tak dapat selagi tu kau tak layak lagi cakap sudah grad..huhu. macam tak sangka pulak sekarang aku dah tamat. masa masuk UiTM Segamat dulu rasa macam entah pape entah. mana taknya, nama Segamat tu aku tak pernah dengar pun sebelum ini. tiba-tiba dapat tawaran diploma kat situ rasa macam kaget sedikit pulak. kat celah mana pulaklah yang diorang campak aku ni..huhu

tapi memang tempat tu dalam hutan betul. masa first masuk tu rasa terkejut pulak and tak dapat nak sesuaikan diri. tapi bila dah lama-lama rasa okay je. nasib baiklah aku bukan budak perempuan yang suka sangat nak bershopping dekat shopping complex grand-grand ni. kalau tak, memang jadi giler la. kat Segamat tu, jangan haraplah kau nak jumpa shopping complex hebat-hebat macam Jusco. kalau nak pergi terpaksalah bertapak kat Melaka.hehe


selain itu, sekarang aku dah tak dapat lagi merasai karaoke di 'jamban' bersama kawan-kawan..huhu sedihnya.. dioranglah yang mengajar aku berkaraoke..kalau tak memang tak dapar cik sheila ni nak karaoke..walaupun suara macam katak tapi diorang sudi jugak dengar..wah!! terharunya sama kamu..mesti rindu dengan suasana tu..hurm..kepada kawan-kawan, jangan lupakan daku. ingat daku dalam doamu..huhu.

1 insan terpilih:

Rosmerah said...

hi..koniciwa!!
best nya karoeke jamban..hehe. rindu nak karoeke lg.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA