~CEPAT KLIK LINK INI~

Thursday, November 25, 2010

GIVEAWAY (CABUTAN BERTUAH) DI SUFFAH BEAUTY SHOP

assalamualaikum,
tarikh tutup pada 26 november 2010
kalau nak tahu syarat, cepat-cepatlah terjah blog Suffah Beauty Shop okay
hadiah yang ditawarkan pun best: 

(pertama) 1 pek EVE 6000mg Collagen berharga rm79.00


ini kalau dapat memang best sebabnya dapatlah aku melicinkan wajah aku ni sikit..hehe.
tak payah nak cucuk-cucuk collagen. ia juga akan membuatkan wajah kita sentiasa muda, energetic,elegent,vogue,bombastic,dan daboom..

(kedua)  Figure Up Slimming beharga rm68

yang ini pun best jugak. mana tahu dapat slim kat badan aku ni.hehe
tapi badan aku ni dah terlebih slim, buakn setakat slim malah dah underweight pon.haha

(ketiga) Jungong Detox White Patch untuk 1 bulan berharga rm60

yang ini aku rasa fungsinya sebagai pembakar lemak. kalau salah maapkan ea cik penganjur..hehe
best jugak kalau dapat ni. bolehlah aku rekomen kat mereka yang terlebih lemak tu..opss

so, wish me luck..tq!!

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA