~CEPAT KLIK LINK INI~

Saturday, November 20, 2010

dikejutkan adik sebab dapat hadiah dari blogger zaidi!

assalamualaikum, semalam pagi-pagi adik aku dah kejutkan aku. kacau betul orang tengah syok-syok di ulit mimpi, dia pulak terjerit-jerit. dia cakap 'cill ko menang contest! ko dapat hadiah!' aku yang tengah mamai ni pun bukak lah mata yang tak berapa nak bukak ni.

aku tengok sampul surat tu pun dah koyak rabak di kerjakan adik aku tu. excited pulak dia ni. lepas aku dah tengok hadiahnya, aku sambung balik tidur..hehe

lepas aku dah bangun, tengok balik kat bungkusan tadi. aku pelik pulak contest apa yang aku menang. bila di tilik-tilik dan di belek, rupanya hadiah dari abang edy. hari tu aku ada masuk Contest Mortar Board, tapi aku kalah, maybe dia bagi hadiah kat semua yang menyertai kot. terima kasih abang zaidi!!


inilah sampul yang aku dapat


ini pulak hadiah yang aku dapat (bentuk love gitu..hehe)


ini pulak kata-kata hikmat yang aku dapat


dengan itu aku nak ucapkan terima kasih kepada abang ruzaidi sebab sudi bagi hadiah kat aku..haha..lepas ni sudi-sudi lah buat contest dan bagi hadiah kat cla lagi ea..hehe..

4 insan terpilih:

Unknown said...

alhamdulillah..sampai gak hadiah tu..takut je pakcik posmen curik..huhu

Myra Jay said...

Waahhh!!Thniah ye.. :)

Jelly Beku said...

wahhhh ni mmesti menag ga kn??? hehehehe

sheila said...

hehe..xmenanglah..hehe..tq!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA