~CEPAT KLIK LINK INI~

Tuesday, November 30, 2010

award blog cantik dari mia


assalamualaikum...aku rasa happy malam ini sebab tiba-tiba ada orang nak bagi award lah..dah lama aku tak pegang award ni kan. hari tu, aku kalah tipis je dalam Shout Awards, pastu dalam Anugerah Bintang Popular aku rasa macam nak tarik diri pulak. nak ikut jejak langkah Datuk Siti sebab aku nak bagi can la kat orang lain menang pulak. nanti asyik aku je yang dapat award susah pulak kan..gossip bukan main lagi..haha..*perasan jela minah oii..

oklah, aku busy sekarang ni, sebab nak jawab pertanyaan daripada wartawan ni..korang layan jela ea..hehe..wartawan namanya Mia..dia lah yang bagi award kat aku...terima kasih mia...luv u sangat-sangatlah! hehe..lepas ni bagi award lagi kat i tau..haha..gedix..

sepatah dua kata untuk pemberi award:

sepatah dua kata tak cukup la yunk..nak cakap banyak ni..hehe..boleh tak?? aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada pemberi award kerana sudi pilih aku sebagai antara penerima award. aku pun tak tahu apa yang special nya aku ni. kat banner award tu tulis'Your Blog Is So Cantik Tahu'..aku pun tak tahu mana yang cantiknya..berserabut adalah..hehe..perli ke ni cik Mia?? hehe gurau jela..

6 fevret artis/group/singer:

actually aku tak ada artis yang aku minat pun sebenarnya. kalau lagi diorang best, aku layan. kalau tak, aku tutup telinga even dia popular sekalipun..haha.so, aku tak ada artis kegemaran pun..

tag 10 blogger: (adeyh..banyak sangat tu)..

alexa yussida
cheqppjoy
tubelawak
bunga
jaya jr
the sharkox
syu90
LAA
olick syasya

*kepada penerima award dari saya, malam ni tak sempat nak bagitahu anda berjaya memenangi award ini. kalau datang ke blog ini dan ternampak nama anda, silalah ambil dengan segera..tq!


0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA