~CEPAT KLIK LINK INI~

Tuesday, November 16, 2010

uncle seekers dan mantan permaisuri agung, siti aishah bercinta!

assalamualaikum..berdasarkan tajuk di atas aku tak tahulah nak cakap apa. betul ke salah ke. tadi aku pergi blog ibuayahdamia dan terbaca entry baru beliau pasal uncle seekers dengan mantan permaisuri agung ni. korang ingat lagi tak kat uncle seekers yang kerjanya mencari hantu yang aku rasa macam berlakon je tu. konon-konon jumpa hantu padahal Tuhan saja yang tahu.

nak di jadikan cerita, kisah mereka bercinta ni aku rasa macam orang luar tak tahu aje, cuma bloger-blogger je tahu. tapi kalau uncle tu dah cerita kat dalam blog dia tak akan lah semua orang media tak tahukan. yang aku peliknya berani pulak dia nak cerita pasal hubungan dia tu. bukan dengan calang-calang orang tau. dengan mantan permaisuri tu.


dalam kisah diorang yang diberi judul 'Cinta Syhh' ni menunjukkan macam mantan permaisuri ni yang tergilakan dia. uncle buat dek je walaupun disogok dengan duit. lagi satu uncle ni cakap dia diamanahkan oleh bapak Siti Aishah untuk menjaga beliau. aku pun tak tahulah cerita ni sahih ke tak. wallahualam


aku takut pulak nak cerita lebih-lebih. yelah kisah ni membabitkan mantan Permaisuri Agung kita. kang naya pulak kena tangkap..apa-apa pun korang baca lah blog uncleseekers sendiri okay. selain itu ada jugak blog yang menghentam uncle ni. blog ni di buat khas untuk beliau..korang layan jelah ea.

credit to: blog uncleseekers

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA