~CEPAT KLIK LINK INI~

Monday, November 22, 2010

Iefadesign 1st Giveaway with POCOYO


assalamualaikum,
dari sis Iefa
tarikh tutup pada 1 january 2011
kalau nak tahu syarat, cepatlah terjah blog Sis Iefa okay.


aku suka gambar POCOYO AND FRIENDS kat atas sebab seperti yang kita tahu, keselamatan anak-anak di jalan raya amatlah penting. jadi, gambar di atas menerangkan bahawa awasilah anak atau kanak-kanak kecil ketika melintas jalan dan gunakanlah kemudahan yang ada seperti laluan zebra atau jejantas ketika melintas. sebelum melintas, pandanglah kiri kanan dan jika tiada kenderaan, bolehlah melintas dengan selamat. (sekian khidmat masyarakat daripada cla..haha)


dengan ini aku nak selitkan satu video yang aku rasa comel sangat. bila tengok video ni tiba-tiba aku teringatkan anak buah aku yang suka sangat joget macm POCOYO ni..hehe



wish me luck..tq!!

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA