~CEPAT KLIK LINK INI~

Saturday, December 18, 2010

bercuti ke port dickson sambil bawa kek yang kami hasilkan!!

assalamualaikum, sudah 2 hari aku tidur rumah kakak aku di Sijangkang. tiada apa yang special pun just melayan dua hero dia yang nakal tak boleh duduk diam.hehe. aku kena duduk rumah dia sebab hari sabtu aku kena naik kereta dia pergi Port Dickson.

untuk pengetahuan semua, pada hari ini, aku dan family akan bertolak ke Port Dickson untuk bercuti..yahoooo!! tapi takda la lama sangat kan. hari ahad dah balik rumah semula..hehe..hope, esok dan ahad cuaca akan okay supaya dapatlah kitaorang pergi mandi laut..hehe

before pergi tu, setiap family kena bawak makanan, so akak aku dia nak bawak kek coklat and puding. kek coklat ni pun belajar dari emak aku dan merupakan first try oleh akak. korang nak tengok macam mana rupa kek yang aku dan akak aku kerja dan hasilkan ni?? 



nampak sedap tak?? comot kan?? hehe, belasah jelah..bab tabur chocolate rice tu aku lah yang buat..sebab tu comot, sebab aku rasa macam main masak-masak je tau..hehe. yang kat tengah tu adalah buah laici. idea akulah tu supaya letak laici kat tengah. laici tu pun lebihan dari puding yang aku and akak buat.

nak tunjuk gambar puding tapi tak sejuk and keras lagi. lenkali aku tunjukkan lah ea. tak tahu;ah sempat keras atau tak.hoho..kalau ada sesiapa nak tahu resepi buat kek ni, roger-rogerlah aku ea. tak sabar nak ngapp kek ni!! anywayy selamat bercuti semua!! hehe

1 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA