~CEPAT KLIK LINK INI~

Thursday, December 30, 2010

GAMBAR ARTIS BERKAHWIN SEKITAR TAHUN 2010

assalamulaikum, lagi beberapa hari sahaja lagi kita semua akan masuk ke tahun baru 2011. sudah semestinya banyak kenangan pahit, suka dan duka terjadi pada diri setiap orang. bagi aku, macam-macam benda telah berlaku dekat diri ini dan sekeliling. 

for the first time aku dapat Anugerah Dekan pada tahun 2010. aku juga berjaya menamatkan Diploma aku setelah 3 tahun bertungkus lumus. bagi kenangan pahit dan masam pula mungkin adalah disebabkan faktor kekurangan duit. hehe mana taknya tak reti nak menyimpan. boros sentiasa.

di kalangan artis juga lagi banyak kenangan yang tak boleh mereka lupakan sepanjang tahun 2010 ini. ada yang berkahwin, mendapat cahaya mata baru, dapat anugerah berprestij. bagi yang pahit dan tawar pula adalah kenangan bercerai setelah lama bersama, putus tunang, putus cinta, kena pukul dan macam-macam lagi.

tahun 2010 juga menyaksikan ramai artis-artis lama atau baru pergi meninggalkan keluarga, dan peminat buat selama-lamanya. tapi itu semua tak boleh di jadikan alasan untuk kita terus lemah dan lemah. ini kerana tahun 2011 yang akan datang inilah sepatutnya di jadikan medan untuk kita menempuh hidup baru, cara baru dengan semangat baru. let begone be begone (yeke ayat ini?? hehe)..


Hunny madu dan suami ~ comelll


aida aris dan suami 


marion caunter dan sm nasaruddin ~ wow!!


zaibo dan isteri ~ akhirnya berkahwin setelah lama membujang


zizan nin dan isteri


siti sarah dan suami ~ siti nurhaliza tidak dapat hadir perkahwinan adiknya ini


maizawati dan suami ~ dapat suami muda tuuu!!


bienda dan suami ~ dikatakan bernikah secara senyap


elyana dan suami ~ baju perkahwinan mereka sangat comelll 

GAMBAR KAHWIN RAJA FARAH DAN MEGAT

raja farah dan megat ~ banyak spekulasi timbul


umie aida dan dato paduka ~ bernikah di depan kaabah


aqasha dan isteri

gambar di atas adalah beberapa gambar artis yang sudah berkahwin sekitar tahun 2010 ini. aku nak ucapkan supaya mereka semua akan berkekalan hingga ke akhir hayat. tak mahulah gaduh kecik-kecik pun nak di perbesarkan. nanti habis semua cerita dalam selimut terbongkar. layarilah bahtera perkahwinan ini dengan mengikut sunnah Rasulullah s.a.w.

next entry aku akan letakkan pula beberapa gambarag artis yang bahtera perkahwinan mereka terhenti di tengah jalan.. nantikan okay!!

* kebanyakan artis yang kahwin kali ini banyak memilih warna tema biru. agaknya tahun 2011 warna apa pula yang menjadi pilihan artis kita ini ea??

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA