~CEPAT KLIK LINK INI~

Tuesday, December 28, 2010

GAMBAR ARTIS DAN PASANGAN DI ANUGERAH SKRIN 2010

assalamualaikum, kadang-kadang artis di negara kita ini banyak karenah nya. bila dah bercinta cakap tak bercinta. teman tapi mesra konon. bila dah putus sibuk pula nak hebohkan kat wartawan konon nak cari publisiti.

bila dah di tangkap gambar bersama mulalah nak malu-malu dan cover line. atoyai..artis kita ni tak tahu ke wartawan dan orang ramai sekarang ni dah masak sangat dah dengan perangai mereka semua tu. eh eh kenapa pula aku nak kecoh-kecoh pulak ni kan?? hehe bagi aku, biaq pi lah diorang nak bercinta ke hapa. kalau betul nanti sampailah kad kahwin mereka tu. lagipun sampai bila nak menyorok kan..

baiklah, sekarang aku nak tunjukkan pula gambar artis dan pasangan masing-masing. ada yang bercinta dan ada juga yang sudah berkahwinn.. so layannn!!

gambar red carpet anugerah skrin 2010

fezrul khan dan pasangan ~ siapalah gadis ini agaknya ea??



gambar red carpet anugerah skrin 2010

yana dan shaheizy sam ~ memang secocok!!

gambar red carpet anugerah skrin 2010

gambar red carpet anugerah skrin 2010

irma hasmie ~ ehem ehem dengan siapa tu??



eizlan yusof dan isteri ~ sangat romantik diorang ni..


aziz m osman dan lily ~ so lovely!!


sheila rusly dan jinggo ~ serba hitam

credit to: zon artis dan farawahida

1 insan terpilih:

alexa yussida said...

opss..yana tu yg siti kelembai tu ek?kekeke..i lovee her (that siti kelembai tu):D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA