~CEPAT KLIK LINK INI~

Wednesday, December 15, 2010

lelaki bangla lakukan gangguan seksual ke atas aku!

assalamualaikum. alhamdulillah akhirnya dapat juga aku mengupdate blog ini.. sudah penat menunggu line untuk okay, akhirnya dapat juga buat satu entry baru..aku rasa macam nak pecah kepala tunggu dia loading. punah segala harapan untuk meluahkan perasaan. entry-entry baru semua tengah beratur dalam kepala ni menunggu giliran untuk di publishkan..huhu

oklah. entry kali ini aku nak cerita pasal satu kejadian yang aku rasakan seperti nightmare bagi aku. aku rasa maybe kejadian ini akan buatkan aku sedikit trauma. jeng jeng jeng..mesti semua tak sabar nak tahu benda apalah yang terjadi sebenarnya kan.

nak dijadikan cerita, semalam aku keluar pergi times square berjumpa dengan teman tapi mesra aku. so, macam biasa kalau pergi kl mesti kena naik ktm kan. dalam pukul 4 petang aku dah odw balik ke klang. time tu memang ktm tengah penuh, so memang tak ada can lah nak dapat tempat duduk. even kau buat muka kesian pun jangan haraplah diorang layan.


biasalah orang malaysia memang macam ni..pentingkan diri aje. takda sifat perikemanusiaan langsung..huhu. punyelah penat aku berdiri kat dalam tu, rasa macam nak sepak-sepak je kaki aku ni kat dinding keretapi tu..setelah sampai kat stesyen sri setia, barulah aku dapat tempat duduk. kebetulan sebelah aku ni ada akak yang baru balik kerja. aku pun pelik sebab baru pukul 4.30 dah ramai orang balik kerja..awal betul, memang makan gaji buta betul lah..opss jangan marah kepada yang terasa hehe

nak dijadikan cerita, ada seorang bangla ni, aku tak tahulah dia betul-betul ngantuk atau berlakon sebab time tu dia tengah berdiri, tapi mata dia terpejam sambil tersengguk-sengguk. so, disebabkan akak sebelah aku ni ada perikemanusiaan, dia pun bagilah si bangla ni tempat duduk dia. si bangla ni pun sukalah kan orang bagi tempat duduk kat dia. dia pun sambunglah tidur dia tadi.

yang buatkan aku geram, dia tidur sambil kepala dia macam nak terjatuh kat aku ni. aku dah rasa sangat uncomfortable, dahlah sebelah aku ada mamat sorang ni. disebabkan bangla ni aku dah tak boleh nak tidur yang yok tau.!

lepas tu aku terasa macam ada something kat pinggang aku. betullah apa yang aku agak rupanya siku si bangla ni saje kena-kenakan kat pinggang aku ni ha. mula-mula aku ingat dia tak sengaja. tapi bila aku dah sampai ke tempat yang aku nak turun, dia lagi kuat menekan siku dia tu kat pinggang aku.  aku yang time tu dah rasa takot semacam cepat-cepatlah bangun. aku ingatkan bangla tu tak turun sama tempat dengan aku.

tiba-tiba masa nak keluar dari pintu ktm tu, terasa macam ada orang pegang bahu aku. sekejap kanan, sekajap kiri. lepas tu tolak-tolak aku. aku pun toleh ke belakang, nampak si banggla tadi.. adoii rasa macam nak tampar and jerit je time tu. aku pun apa lagi, jalan la cepat-cepat konon nak larikan diri dari banggla tu.

sekali aku tengok, si bangla ni tunggu aku kat satu pokok. aku pun dengan buat muka jalan meluru tanpa pandang dia. kebetulan pulak barisan panjang orang nak masukkan tiket tu. dengan muka tak malunya terpaksa aku potong line orang..mintak maaplah ea sebab aku takot dengan bangla tu and nak jauhkan diri dari dia.

tiba-tiba terasa macam ada orang dekat-dekat dengan aku dari arah belakang. rupanya si bangla tadi..atoyai..aku cepat-cepat bagi tiket dekat pekerja ktm, sekali dia marah aku pulak sebab tak ikut barisan, aku yang tengah marah dengan bangla tu, rasa macam nak sepak jugak si pekerja ktm tu. pastu tak pasal-pasal aku kena marah dengan amoi kat belakang sebab potong line dia..arghh tension aku.!! disebabkan kau bangla si amoi tu cakap aku stupidd..taik punye bangla!! 

bukanya aku saja-saja nak potong line. aku cuma nak jauhkan diri dari bangla gila tu aje.!! lepas dah keluar dari stesyen tu, terus aku duduk jauh-jauh sebab nak kena tunggu bas lagi. tapi dari jauh aku dah nampak bangla tu asyik pandang aku aje.  takot giler weii. pandangan dia lain macam aje..macam orang gila seks!! eii  nightmare jadinya tau..

bila bas dah sampai, apa yang aku harapkan bangla tu tak akan naik satu bas dengan aku. nasib baik apa yang aku harapkan itu betul. my hubby pun dah risau dengan keselamatan aku tu..mesti korang terpikir kenapa aku tak masuk ke dalam koc perempuan masa kat ktm kan. sebenarnya aku dah terlambat. bila aku turun dari eskelator je keretapi dah sampai, so aku main masuk aje mana-mana pintu yang dekat. hehe

selepas kejadian tu, aku dah tak boleh nak tengok mana-mana muka bangla yang ada kat klang tu.. rasa semacam aje. dah la datang negara orang. cubalah buat perangai baik sikit. ini tak. masuk secara haram, lepas tu buat perkara haram. memang haram punya bangla lah diorang ni!!! eii geram betul rasa!

lepas ini aku akan lebih berhati-hati..aku akan gunakan koc perempuan aje bila naik ke ktm. kepada perempuan di luar sana, jaga-jaga dengan bangla-bangla yang ada di sekeliling anda. even kita berada di negara sendiri dan tak perlu takot, tapi jangan pikir anggapan kita ini betul..sebenarnya orang asing yang datang ke negara kita ini semuanya berani-berani belaka. mereka rasa negara ini mereka yang punya..pergi jahanam semua bangla kat luar tu!!!!

1 insan terpilih:

Admin said...

Astaghfirullah..

mengom punye bangla..
dlu kwan sy kne seluk,
die nk amik purse.. terok..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA