~CEPAT KLIK LINK INI~

Wednesday, December 15, 2010

tahniah! anda berjaya mendapat tawaran kemasukan ijazah sarjana muda pengurusan sumber manusia di arau, perlis!!

assalamualaikum, hari itu result kemasukan degree sudah keluar dan alhamdulillah aku berjaya mendapat tawaran ke Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Sumber Manusia. memang aku happy sangat sebab doa aku telah di makbulkan.

malangnya apa yang buatkan aku sedih adalah tempat yang aku di tawarkan itu. untuk pengetahuan semua, aku telah mendapat tawarn masuk ke Uitm Arau Perlis. bila aku pandang sahaja tempat tu, aku rasa macam nak menjerit aje.

apa taknya, aku duduk kat Klang Selangor, lepas tu aku ditawarkan tempat dekat Arau Perlis, nun jauh di sana. bayangkanlah betapa jauhnya perjalanan tu. 

masa aku diploma aku dapat kat UiTM Segamat, Johor. perjalanan ke sana pun mengambil masa 3 jam, inikan pulak Perlis. aku dah tak mampu lagi nak naik bas selama 12 jam dari Klang ke Perlis tu. tolonglah!! lagipun aku ni bukannya dari keluarga yang mampu. semua tu memerlukan duit.

aku pun kalau boleh taknak susahkan siapa-siapa lagi. at least kalau aku dapat shah alam, dekat dengan rumah aku. so aku tak payah nak pikir pasal balik rumah ke apa. siapalah yang nak hantar aku jauh-jauh tu. atoyaii!!

aku bersyukur sangat aku dapat tawaran masuk degree ni, tapi bab kampus tu aku tak tahu nak cakap camne..hurm..nanti aku usahakan boleh tukar kampus atau tidak..

11 insan terpilih:

Anonymous said...

firstly...tahniah diatas tawaran further degree tuh =)

HRD? kite same course la...bezanya kite wat PJJ kat UPM..kite stay kat sban je...

good luck girl!

.zara. said...

tahniah kamu...!
hee, owh2. u got arau? ngee
kalau rase x nak berjauhan dgn family, usahala mintak tukar campus...
perlis jauh beza dari segamat tu...
but yet, it is a very peaceful place...
nguu. tahniah taw!

.zara. said...

tahniah kamu...!
hee, owh2. u got arau? ngee
kalau rase x nak berjauhan dgn family, usahala mintak tukar campus...
perlis jauh beza dari segamat tu...
but yet, it is a very peaceful place...
nguu. tahniah taw!

alexayussida said...

owh...tahniah!!!^^

cuba la mintak tukar kampus dlu..doa banyak2 insyaAllah ade rezeki awk..kalo tak juga,trima jela yang...ade ramai org sabah sarawak snggup dtg semenanjung...jnji niat nak ilmu oki..

me too jauhhh dr family..balik setahun skali je:)

econpolics said...

gudlak2,,,alaa rilek la,,time study ar nak rasa idop berjauhan,,

dulu aku sama gak,,

xpenah2 dok asrama,,tup2 dapat matrik kat kedah,,,bayangkan jauh nye n9 ngan kedah?? tp setahun je ar,,skang kat KL,,dekat,,haha

Teh Melayu vs Teh Mamak

Liyana Nabilah said...

hehehe..congratz kak !
sama la cam saya dulu,doa mintak uitm segamat,last2 dapat arau.
memang menanges onthespot. HAHAHA.
lagi2 time tu tak penah dok asrama..

pastu,bila dah kat arau beberapa minggu,
dapat offer tuka kampus segamat.tetiba rasa macam sayang plak ngan arau.so stay je lah sampai sekarang.dah nak masuk sem 4.

arau nii,best jugak lahh.tenang je.
tapi,mmg sy jarang balik la.byk masa digunakan utk blk kl :p

miz chikunit said...

salam.sy miz chikunit. try search kat fb pun bleyh jumpe, actually sy nk tnye. sumber manusia nih mcm mne yee blaja nye for degree? sy nk sgt tahu. sbb tgh buad keputusan untuk apply degree.plis . harp dpt pnjelasan dr anda scpt nye. sbb anda berpengalamn dlmbidang ini, boleyh lah msg sy d fb nnty. sy tguuu sgt2.

miz chikunit said...

slam. bleyh sy tahu. tak? sumber manusia mcm mne?
blaja bgaimana? act sy nk apply for dgree.
but.
i didnt understand abt it clearly .
can you explain to me just a little bit abt that tak ?
hum. coz i know. u r the one yg berpengalmn dlmbidg nih.n sy kurg fhm tntg pmblajarn dlmbidng pemasaran , jika ada yg boleyh d kongsi . hrp, dpt kita kongsi kn bersama. sy buntu untuk buat plihan.

Anonymous said...

hai kak..saya lepasan matrik ni..risau pointer saya tak lepas nak ambik HR ni..saya main2 kat matrik ;(

Ain Najiehah said...

Assalam.. Mcaman dgn prmohonan prtukatan kampus..awak dpt tukar tak? Sy juga ada buat rayuan..
Bleh awak terangkan pd sy lbih lanjut.
Email sy ke ainsarzali@gmail.com
Trima kasih

Anonymous said...

Sis..how u dpt tukar kmpus uitm..bkn susah ke...bole share if u dnt mind :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA