~CEPAT KLIK LINK INI~

Sunday, May 22, 2011

Cleopatra Stratan-Ghita | sangat comel okay!!

assalamualaikum..sekarang jam sudah menujukkan pukul 4.10 petang dan kat luar tu dah dengar bunyi guruh dum dam sana sini. tapi aku yang masih degil malas nak tutup laptop sebab kalau tutup nanti aku stress sebab tak tahu nak buat apa. gagaga

sebelum ini aku ada layan YouTube sekejap. bukan layan cerita tak senonoh tau, aku tengok America's Next Top Model..konon berangan nak jadi model, tapi pendek punya pasal lupakan sajalah niat tu ea. line pulak tak berapa nak okay walaupun pakai P1 Max yang tak payah cucuk kat laptop pun, cuma dapat wifi dari bilik belakang yang di pasang oleh adik aku..gagaga..aku menumpang je.

aku yang tamak ni bukak sampai dua YouTube. satu untuk ANTM satu lagi untuk tengok video klip. korang kenal tak dekat Cleopatra Stratan? comel gilerr seyh budak tu..tak silap aku dia orang Perancis. tak tahulah umur dia berapa. ada dekat 4 tahun kot. lagu popular dia ialah Ghita.

aku rasa kat YouTube dia dah popular kot. sebab lebih kurang 1 juta orang tengok video dia tu tau..kalau korang kureng familiar dengan Cleopatra Stratan ni, korang try la search kat YouTube ke atau Google. memang comel..! korang layan lah video kat bawah ni ea..


0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA