~CEPAT KLIK LINK INI~

Friday, February 17, 2012

Sherry Merlis & Ash sudah berkahwin, Ally Iskandar & Fatin Farah Lee berkahwin-repost entry

assalamualaikum..

sejak akhir-akhir ini aku pergilah jenguk sekejap encik nuffnang..aku pelik kenapa ramai sangat orang taip keyword Sherry Merlis..ada cerita terbaru ker..setahu aku dia ni dah lama mendiamkan diri..tiba-tiba keyword nama dia jadi mengancam pulak sejak akhir-akhir ini..selidik punya selidik baru aku tahu rupanya Sherry Merlis ini baru berkahwin patutlah ramai sangat orang carik cerita pasal dia..

Sherry Merlis 40 tahun telah berkahwin dengan Ash 29 tahun. dulu Sherry merupakan bekas isteri kepada Esma Daniel manakala Ash merupakan bekas suami kepada Dira Abu Zahar. tapi sekarang masing-masing sudah temui jodoh mereka. di harapkan kali ini kaan berpanjanganlah hendaknya ea. 

walaupun jarak umur mereka sangat jauh iaitu 11 tahun, tapi itu tetap tak menjadi masalah. walaupun Sherry sudah berumur 40 tahun, tapi dia still nampak macam 20 an..hehe..sangat comel tau..jadi, semoga perkahwinan kali ini akan berpanjangan hingga akhir hayat..Aminn.

selain Sherry Merlis dan Ash, dengar cerita pengacara TV3 yang popular siapa lagi kalau bukan Ally Iskandar 36 tahun akan menamatkan zaman bujangnya dengan gadis cantik lagi ayu bernama Fatin Farah Lee. dengar cerita mereka akan bernikah pada 20 januari nanti. sebelum ini Ally Iskandar pernah bertunang tapi jodoh tak sampai akhirnya putus di tengah jalan. nampaknya citarasa Ally sangat tinggi..yang dulu cantik, yang sekang lagi cantik dan manis. Fatin Farah Lee ini baru berumur 22 tahun berasal dari Terengganu dan belajar di Korea..wahh..pandai gituu kan..sesuai sangatlahh..sama-sama pandai..semoga yang kali ini jodohnya akan berpanjangan juga hendakNya..Aminn..

sherry merlis dan ash bersama anak-anak sherry merlis

credit to: beautifulnara
 

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA