~CEPAT KLIK LINK INI~

Monday, February 27, 2012

hi Anonymous !

assalamualaikum..


HI ANONYMOUS..siapakah anda sebenarnya? adakah anda tidak berpuas hati dengan saya? adakah saya membuat salah terhadap anda? atau anda yang membuat salah terhadap saya? adakah saya mengganggu anda? adakah saya mengacau hidup anda selama ini? adakah saya berhutang dengan anda?

tapi jangan risau. saya tak akan marahkan anda. kerana setiap insan mempunyai hak untuk bersuara. tanpa anda siapalah saya. terima kasih kerana datang ke blog ini. saya amat hargai dan setiap komen anda saya jadikan iktibar. saya tahu, saya tak sehebat mana, tak secantik mana seperti orang lain. tapi saya tetap bersyukur dengan apa yang ada.

saya mintak maaf sekiranya ada di antara penulisan saya yang anda rasa tidak berpuas hati. kepada Anonymous, sila datang ke blog ini sekali lagi dan tinggalkan komen dengan seikhlas hati..terima kasih..wasalam

* janganlah entry ini jadi mangsa anonymous jugak..hehe..takut-takuttt...niat membuat entry hanya untuk berkongsi, bukan untuk tunjuk rasa terdesak atau menunjuk-nunjuk. hurmm..ragam manusia..saya mintak maaf sangat-sangat.. :(

1 insan terpilih:

Anonymous said...

ok maaf d terima

wont come nemore~

bye sis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA