~CEPAT KLIK LINK INI~

Monday, February 6, 2012

design baru blog Konichiwa - thanks Lyssa Faizureen

assalamualaikum..

baru jer lepas tengok drama Runtuhnya Sebuah Dosa lakonan Remy Ishak dan Tiz Zaqyah. cerita yang membawa pengajaran supaya sentiasa mengingati Allah s.w.t dan meninggalkan segala laranganNya.

okay, now aku nak story mory sikit pasal blog Konichiwa. blog mana lagi kalau bukan blog aku sendiri, yang korang semua tengah baca ini. perasan tak header kat atas tu tulis KONICHIWA..hehe..korang perasan tak apa-apa kelainan dekat blog ini? nampak kan nampak kan?? hehe..okay, actually aku dah ubah serba sedikit design blog. jadi inilah hasilnya...tarraaa! 

setelah berpenat lelah menatap html, segala code bagai akhirnya inilah hasilnya. not bad lah kan. bagi korang semua sebagai pembaca blog Konichiwa okay tak dengan design baru ini? dengan bertemakan warna pink yang telah menjadi salah satu warna favorite aku. hhehe sejak bila entah aku suka warna pink pon tak tahulah kan. hehe

sebenarnya aku ini takdalah pandai sangat bab-bab html ke atau apa-apa kod ke kan. semuanya aku rujuk dekat tutorial blog yang telah di buat oleh seorang blogger ini. lepas dah ikut segala arahan dekat tutorial itu, akhirnya inilah hasilnya.

so entry ini aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada LYSSA FAIZUREEN kerana telah menghasilkan beberapa tutorial yang sangat berguna dan senang di ikuti oleh semua blogger tidak kira newbie ataupon senior. tak salah rasanya mintak tunjuk ajar orang lain kan. janganlah jadi bodoh sombong sangat.


so, kepada mereka yang nak ubah mana-mana blog korang itu, dan nak jadi macam blog aku ini ker, (padahal blog diorang lagi power kot) bolehlah terjah tutorial yang di buat oleh Lyssa Secret okay! semoga berjaya.!!

* nak ubah blog ini bukan sekejap-sekejap masanya..kena fokus..huhu!

1 insan terpilih:

LYSSA FAIZUREEN said...

HEHEHE . Sama-Sama . ^_^v Tengss.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA