~CEPAT KLIK LINK INI~

Tuesday, February 7, 2012

jodoh itu rahsia Illahi dan aku masih menunggu

assalamualaikum..

 akhirnya aku berjaya menerima kenyataan bahawa dia bukan untuk ku, dan kini aku sedang menunggu ADAM yang telah dikhaskan dan di reserve untuk diriku ini. dan itu semua adalah rahsia Illahi yang kita tak akan dapat mengorek atau mengetahuinya.


yang penting sekarang, aku sudah kuat untuk menempuh hidup baru, jiwa baru, perasaan baru. dan aku percaya ini adalah perasaan yang paling hebat kerana segala beban telah berjaya aku lepaskan. dan seolah-olah aku sudah pon terlepas dari segala ikatan yang membuatkan aku lemas.

aku percaya CINTA itu datang dari hati yang ikhlas dan bukan di buat-buat! syukur kerana Allah telah menyedarkan aku supaya tidak membuat kesalahan berulang lagi.


tiada cinta yang teragung melainkan cinta kita kepada ALLAH S.W.T dan RASULULLAH S.A.W. selain itu, sentiasalah beringat bahawa menjaga iman adalah lebih penting dari menjaga hubungan sesama manusia. ALLAHUAKHBAR!



4 insan terpilih:

Anonymous said...

hopefuli u find yours.all da best

Lya AmyLea said...

gud luck...

Anonymous said...

jgn tipu diri sendiri, sheila

eyyna said...

saya sdg alami bnd yg sma kamu alami dulu. sedih, kecewa, rs xde smgt, nk nangisssss ;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA