~CEPAT KLIK LINK INI~

Sunday, November 28, 2010

berdebar-debar tunggu keputusan kemasukan degree


assalamualaikum, fuhhh malam ni sangat berdebar-debar. kenapalah aku berperasaan begini? ini sudah semestinya result kemasukan degree akan keluar sekejap sahaj lagi. adakah betul result akan keluar pada jam sekarang atau tak itu aku tak tahu sebabnya aku takuttttt nak bukak.

mengikut jadual, 29 november keputusannya akan keluar, tapi aku pasti pada jam sekarang mesti tengah jammed line UiTM.huhu..korang rasa better aku check pukul berapa?? hurmm

Ya Allah Ya Tuhanku, berikanlah aku kekuatan untuk menyemak keptusan kemasukan degree ini Ya Allah. aku berharap sangat supaya aku akan dapat apa yang aku nak. dan aku juga berharap sangat supaya aku akan dapat tempat yang dekat-dekat dengan rumah aku, sebabnya aku dah tak larat lagi nak naik bas jauh-jauh..

Ya Allah Ya Tuhanku, makbulkan lah doa ku ini. aku berharap supaya aku akan dapat mengecapi apa yang aku nak kan..aminn..

kepada kawan-kawan, semoga kalian semua berjaya dan dapat apa yang kamu semua mahukan..!! Good Luck!! dah tahu result jangan lupa bagu tahu aku okay..

3 insan terpilih:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

moga sumanya baik2 aja.. ;) gudluck dear..

alexayussida said...

gud luck k..smoga dpt ape yg diingini^^

banyakkan selawat supaya hati tng tgu result

lady-D said...

Gudluck dear :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA