~CEPAT KLIK LINK INI~

Tuesday, June 22, 2010

giveaway from selipar jepun pink

aku tak tahu kenapa sejak akhir-akhir ni aku nak masuk giveaway tu, giveaway ni..tamak betull..huhu..masalahnya memang aku minat sangat dengan produk dioarang tu, so bila mereka nak bagi giveaway, apalagi aku joinlah..hehe..memang comel-comel..geram betul aku tengok.


giveaway yang aku nak masuk ni datangnya dari blog selipar jepun pink. name ptung yang kat atas tu plushies..comel giler..boleh buat tido, boleh buat peluk, boleh buat hiasan, boleh bagi kepada yang tersayang..and macam-macam lagilah yang boleh buat..hehe

syarat nak masuk giveaway ni pun simple and senang aje. cuma tinggalkan komen di entry giveaway di blog selipar jepun pink and sebarkan dekat blog masing-masing..simple and easy..huhu

penyertaan hanya sampai 30 june 2010 sahaja..jadi jangan buang masa and rebutlah peluang ni secepat mungkin..jom pakat ramai-ramai kita join..huhu

untuk maklumat lanjut click ini..

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA