~CEPAT KLIK LINK INI~

Monday, June 28, 2010

ikan apa yang paling panjang di dunia mengalahkan buaya-buaya yang ada di dunia ini

banyak-banyak ikan, ikan apa yang paling panjang? nak tahu jawapannya? mestilah ikan yang ditarik-tarik badan dia..haha..ok aku paham, tak lawak pun kan..huhu. kalau korang semua seorang yang bijak pandai, silalah jawab..kalau korang malas nak jawab, korang layan jela gambar ni ea..showtime...







5 insan terpilih:

amar haziq said...

uiiish..ikan apa ni?

jenguk2lah blog saya k;)
http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

Yorke Kun said...

what the...??? ikan apa ni?

zati said...

uishhh..panjangnye ikan nie..subhanallah

musethekiller@josh said...

ikan kekek mak iloi iloi ke ni?

fideila said...

tadi tgk cite katun kiteretsu. tetiba ada ikan ni keluar. katun tu cakap ikan ni ikan penjaga gua naga ape ntah..sebijik pulak dengan ikan dalam picture ni dengan ikan yang dalam cite katun kiteretsu tadi.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA