~CEPAT KLIK LINK INI~

Friday, June 18, 2010

kucing yang comot bila di solek jadi cantik macam angelina jolie

apa reaksi korang kalau nampak kucing yang comot dan selekeh di tepi jalan? dah la comot pastu menggesel-gesel pulak kat kaki korang. mesti korang rasa rimas and geli kan.(bagi yang suka kucing tu maybe tak geli kot.)

apakata korang ambil kucing tu dan korang mandikan dia. biarkan dia wangi-wangi dan korang solekkan dia..haha. bunyi macam ntah pape and ridiculus kan..kalau orang dah minat sangat kucing dia akan buat apa sahaja.hehe..bila dah cantik macam angelina jolie korang mekapkan tu, korang belalah dia..senang cita..bertambah koleksi kucing korang tu..huhu



tapi korang jangan la nak solekkan sendiri kucing tu. korang kena pergi satu tempat khas dan professional dalam bab-bab menyolek kucing ni. nanti kucing ni bila korang sendiri yang solekkan aku takot jadi macam badut lakk..opss huhu..

harga setiap solekan adalah $15,000 mengalahkan harga mekap korang..haha..mekap ini perlu diulang setiap 3 bulan kerana bila kucing-kucing ni dah tumbuh bulu nanti tak nampak la mekap dia tu..nanti tak cantik la kucing korang tu..

so, untuk setahun korang kena peruntukkan $60,000 untuk mekap kucing tu aje..alamatnya bankrap la korang..haha..kucing lagi cantik dari tuan dia..opss..

2 insan terpilih:

SyuQ said...

zaman sekarang, kucing yg dibela pun ada sijil kelahiran...

@ntu_@we said...

kucing ade sijil kelahiran? seyes ke????


untuk tudung murah2, sile terjah sini ye Awe's Little Shop
untuk blogwalking,sile terjah sini ye My So-Called Life

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA