~CEPAT KLIK LINK INI~

Monday, June 28, 2010

england boleh kalah, apatah lagi malaysia. ops, malaysia mana masuk piala dunia

Jerman melangkah ke suku akhir dengan penuh bergaya selepas menundukkan England 4-1 dalam aksi pusingan kedua di Stadium Free State, sebentar tadi.

Thomas Mueller muncul wira Jerman apabila menjaringkan dua gol pada minit ke-67 dan 70 sementara Miroslav Klose dan Lukas Podolski masing-masing menjaringkan satu gol pada minit ke-20 dan ke-32.


thomas mueller


miroslav klose


lukas podolski

Gol tunggal England disumbangkan Matthew Upson pada minit ke-37.Jerman akan bertemu pemenang antara Argentina dan Mexico pada peringkat suku akhir.



mathew upson

* ihsan utusan

nota: tak sangka aku england yang dah banyak kali menang perlawanan boleh kalah teruk dengan jerman..tak sangka aku..huhu..walaupun aku bukannya peminat fanatik sangat dengan team england ni, tapi terkejut jugaklah dengan result perlawanan ini..hehe

tapi nak buat macam mana. dah takdirnya macam tu. punah harapan lah buat peminat-peminat atau rakyat england ini..huhu..yang ternyata, piala dunia kali ini memberi kejutan apabila banyak team pilihan tumbang di saat menuju kemenangan..hmm..tak pelah, bagilah can dekat team-team yang tak seberapa ni..huhu

siapa yang menang nanti kita tungguuu. yang pasti maybe bukan team pilihan..hoho..

2 insan terpilih:

Arif Dzulkifli said...

biasa la..takkan nak team power je kot menang..haha..tp german main mmg best!

Nas said...

wahh..minat bola upenyer...ehehehe..ak bangge hitler menumpaskan penjajah british tue..eehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA