~CEPAT KLIK LINK INI~

Tuesday, August 23, 2011

dah berhenti kerja, baju raya pula masih tak ada

assalamualaikum..

urghh lamanya dah tak online..ini semua gara-gara tak ada internet, sebab aku sekarang dah dekat umah..my trully home..wahaahha..home sweet home..bestnyerr..tapi yang tak bestnyer aku bosan dekat rumah..tak tahu nak buat apa and tak tahu bila nyer nak mula belajar masak ni..huhu

sekarang aku dah pun berhenti kerja secara officially hari sabtu my last day lah..memang rasa sedih sangat sebab semua kawan sekerja dah ibarat macam abang and kakak even ada yang aku tak suka sangat diorang punya perangai..tapi aku tak tahulah kan kalau antara diorang ada jugak yang tak suka perangai aku..huhu what ever..

masa last day, kebetulan boss aku datang even time tu dia ngah cuti..biasalah bos berdedikasi..tengah cuti pun still tengok-tengokkan kedai..hehe..mungkin sebab hari itu adalah last day kami bertiga bekerja, so dia datang untuk tengok kami bekerja buat kali terakhir..cewahh

lepas tu, boss belanja kami makan..walaupun time tu puasa and lambat lagi nak berbuka, tapi boss bagi duit belanja kat kami bertiga untuk beli makanan..hehe..so tak da hal lah kan..boss kai memang baik and sporting..kalau nak boss macam itu, pergilah apply kerja dekat MPH Giant Shah Alam..sekarang memang tengah kekurangan pekerja..hehe

oklah, lepas ini nak kena pikir nak beli baju raya kat mana, sebab sampai sekarang kitaorang satu family tak ada raya..huwawawa,, sedihnya tak pernah macam ni tau..kalau tahun ini tak mahu raya boleh tak?? 

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA