~CEPAT KLIK LINK INI~

Thursday, August 11, 2011

isu bible perkara lama atau baru?

assalamualaikum..ini entry pendek je ea. hehe..sebenarnya aku nak keluar dengan akak aku hari ini. tapi dah dekat 2 jam aku tunggu dia tak message-message jugak..aku ini dah siap cun-cun dah ni, siap dah tertidur tunggu dia.. 

bila dah pukul 3 petang dia message aku cakap tak jadi pergi. sebab ada hal pulak. tak boleh balik awal. hurm, dengan berat hati aku pun buka segala yang tersarung di badan aku dan menukar kepada baju biasa..huwawawa

oklah, sebenarnya aku nak cerita pasal satu isu ni. aku tak tahulah kalau aku ini dah ketinggalan zaman ke apa, sebab bila aku bagitahu dekat blogger otai dia cakap ini isu lapok. so nampaknya aku lah yang ketinggalan zaman..haha

tapi lantaklah, aku memang tak pernah dengar pun isu ni, ataupun aku terlupa kot. haha..isu ini pasal blogpot..mesti korang semua pernah dengar kan..okaylah malas nak bebel panjang..korang tengoklah sendiri dengan ikut langkah-langkah di bawah ea..hehe..macam nak bagi resepi plak..haha


1. cuba anda buka mane-mane blog kawan anda....
contoh : aaaaa.blogspot.com
2. kemudian, buka semula blog kawan anda itu, tapi dengan membuang huruf 's' pada perkataan blogspot
contoh : aaaa.blogpot.com
TGK APE WEBSITE KELUAR. MASYAALLAH !!!!

1 insan terpilih:

Amirul Amin said...

agenda tersembunyi kaum kafir untuk menyesatkan umat islam apabila tersilap taip url blogspot menjadi blogpot..kurang asam betol.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA