~CEPAT KLIK LINK INI~

Saturday, August 13, 2011

dah tua masih bernafsu nak rogol

Assalamualaikum.. ('-')

tengah aku sibuk belek-belek surat khabar dekat kaunter pertanyaan yang juga kaunter pembayaran di mana aku adalah orang yang di tanya dan di hulurkan duit, ternampaklah aku dengan satu berita yang buatkan aku geleng-geleng kepala sampai boleh cecah 360 darjah..

berita pasal seorang lelaki yang layak di gelar atok atau onyan atau moyang berumur 75 tahun yang telah merogol seorang budak berumur 12 tahun dan layak di gelar cucu atau cicit atau piut kepada atok tua tadi.

dahlah tua, berpenyakit pulak tu ada hati nak rogol budak bawah umur?? apa kejadahnya semua ini berlaku?? masih bernafsu rupanya orang tua ini..hehe..tak dapat aku bayangkan muka bernafsu orang tua tu..huhu

pakcik tu masa buat tak pikir ke kubur dah panggil-panggil join diorang kat sana, tapi still lagi nak buat dosa..nasib baiklah polis-polis kita masih berperikemanusiaan tak bagi jail. kalau tak, maunya semput orang tua tu kat dalam jail..sian pulak pak polisi tengok. dah lah nak raya ini. isy isy

jadi kepada mereka yang dah berumur tu, ingatlah kamu masih hidup di dunia selama umur kamu itu ada maksud tersiratnya. Allah nak bagi kita peluang untuk bertaubat dan membuat amalam kebajikan sebelum kita di cabut nyawa. bukan makin berumur makin buat hal. itu namanya tak ingat dunia dan akhirat dah tu. okay..itu sahaja khidmat masyarakat dari aku, cik konichiwa..tatatititutu..

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA