~CEPAT KLIK LINK INI~

Sunday, August 28, 2011

punca nabila bercerai, elyana dapat baby perempuan

assalamualaikum..

seperti yang semua sedia maklum yang nabila huda anak kepada amy search ingin bercerai..tetapi kita semua tidak tahu apa sebabnya. nabila mengatakan yang suaminya tidak salah malah sangat baik melayan dia dan anak-anak.

tapi apakah sebabnya sehingga memaksa nabila ingin bercerai?? masih tidak bersyukurkah dia setelah mendapat suami yang baik?? dalam surat khabar hari ini mengatakan yang nabila ada orang ketiga..siapakah dia??

sekarang pun sudah kecoh dengan tweet yang di lakukan oleh mak tiri nabila. kandungan tweet tersebut seolah-olah ditujukan kepada nabila..adakah mak tiri nabila sudah mengamuk?? sama-samalah kita berdoa supaya nabila dan suami berdamai demi anak mereka..keisha laila..lagipun di bulan puasa dan dah nak raya ini, mintak maaflah di atas segala kekhilafan..okay!


sekarang kita masuk mood happy pulak ea. petang semalam penyanyi elyana dan suaminya khairul telah pun mendapat anak perempuan. elyana telah selamat bersalin anak pertama mereka! tahniah di ucapkan kepada elyana dan khairul..

memang comel..sekali pandang macam muka suami dia..dua kali pandang macam muka elyana pulak..huhu..minggu lepas aku ada jumpa dengan elyana dan suaminya masa aku bekerja dekat mph. memang time tu dah besar dan sarat perut elyana tu. dan diorang sangat romantik okay! hehe




.......

P/S: NAK MINTAK TOLONG KAWAN-KAWAN VOTE ME BY LIKE THIS PICTURE YA!! MEKASIHH.. <3

1 insan terpilih:

Admin said...

Comel!
suke tgk muke baby,
muka bersih suci :)



Terjah;
1. Saat benar kamu ingin pergi
2. Kisah cinta Lia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA